مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری بوده، گفت: طی این مدت شاهد تردد ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار و ۹۰۷ وسیله نقلیه در محورهای استان بودیم.

گیلان چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال

به گزارش ۸دی،فریبرز مرادی  با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان طی نیمه نخست امسال، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی این مدت هفت میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۴۱ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور هفت میلیون و ۲۸۳ هزار و ۳۶۶ وسیله نقلیه از استان خارج شده است، افزود: مقایسه آمار ورود – خروج استان در مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده یک درصد افزایش در ورود به استان و یک درصد کاهش در خروج از استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: همچنین آمار ورود – خروج استان در مدت مشابه سال ۹۸ نشان دهنده ۳۲ درصد کاهش در ورود به استان و ۳۵ درصد کاهش در خروج از استان است.

مرادی، با بیان اینکه طی مدت مذکور بیشترین میزان ورودی از طریق محور رامسر – چابکسر با تعداد دو میلیون و ۵۵۸ هزار و ۵۷۲ وسیله نقلیه بوده است، خاطرنشان کرد: پس از آن محور آزادراه قزوین – رشت با دو میلیون و ۵۰۴ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه بیشترین ورودی به استان را داشته است. همچنین بیشترین میزان خروجی از استان از طریق محور چابکسر – رامسر با تعداد دو میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۰۰ وسیله نقلیه می باشد.

وی استان گیلان را چهارمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری دانست و بیان کرد: طی این مدت متوسط تردد در ساعت ۵۰۴ وسیلعه نقلیه بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه