پلمب موسسه غیرمجاز پزشکی در رشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در رشت و جریمه نقدی مسئول و ضبط کلیه ملزومات این موسسه خبر داد.

پلمب موسسه غیرمجاز پزشکی در رشت

به گزارش ۸دی، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از تعطیلی موسسه غیرمجاز پزشکی در رشت و جریمه نقدی مسئول و ضبط کلیه ملزومات این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: با گزارش بازرسین دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک موسسه پزشکی در این کلانشهر، پرونده‌ای برای بررسی موضوع در شعبه ویژه تعزیرات حکومتی مرکز استان تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: با احضار مسئول این موسسه غیرمجاز، تحقیقاتی پیرامون موضوع انجام و نهایتا مشخص شد که در این موسسه ، اقدامات درمانی توسط افراد فاقد صلاحیت انجام می شود که این موضوع می‌تواند موجب آسیب به سلامت شهروندان شود.

مرتضی امینی از صدور حکم تعطیلی و جریمه نقدی مسئول متخلف و ضبط کلیه ملزومات این موسسه غیرمجاز خبر داد و اضافه کرد: شهروندان تنها از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به دریافت خدمات مورد نیاز خود کنند و از مراجعه به  افرادی که به قصد سودجویی و بدون داشتن هرگونه تخصص و مجوز قانونی فعالیت می‌کنند جداً خودداری و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند تا با متخلفین بر اساس قانون برخورد قاطعانه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه