بزرگترین آرمان ما رسول الله(ص) است و دشمن تیر را به سوی ایشان پرتاب می کند/ چرا وزیر امور خاجه ما با دشمنان قدم میزند!؟

حجت الاسلام سمیعی در گردهمایی اعتراض آمیز جوانان با شعار« کلنا فداک یا رسول الله» در مسجد فاطمه الزهرا رشت گفت: بزرگترین آرمان ما رسول الله است و دشمن امروز تیر را مستقیم به سوی رسول الله پرتاب می کند.

بزرگترین آرمان ما رسول الله(ص) است و دشمن تیر را به سوی ایشان پرتاب می کند/ چرا وزیر امور خاجه ما با دشمنان قدم میزند!؟

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز ، حجت الاسلام محمد حسن سمیعی در گردهمایی اعتراض آمیز جوانان رشت با شعار« کلنا فداک یا رسول الله» در مسجد فاطمه الزهرا رشت،با تاکید بر لزوم شناخت جنبه های مختلف شخصیت پیامبر اسلام  اهل بیت (ع) اظهار داشت : دشمنان پیامبر و اسلام به مدد الهی در دنیا خار و ذلیل می شوند.

وی با بیان اینکه جوانان و مردم گیلان امروز به یاد پیامبر اکرم جمع شدند تا به دنیا نشان دهند که محبان رسول الله همواره اگاه و هوشیار هستند گفت:امروز مردم گیلان از اعماق دل خود « کلنا فداک یا رسول الله» را فریاد می زنند و این ندای قلب مردم گیلان است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دلیل حضور کلیه حضار در این گردهمایی این است که آماده رویارویی با دشمنان اسلام هستند افزود:امروز در جمع ما خواص شهر ،خانواده های هدا،علما و روحانیون ،اساتید دانشگاه و عصاره ای از شهر رشت حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که اسباب و وسایل آزاد پیامبر را قراهم می کنند در دنیا و آخرت از رحمت خدا به دور هستند تصریح کرد: برای آنها عذابی در دنیا و آخرت فراهم است.

حجت الاسلام سمیعی گفت: هم اکنون نیز دشمنان اسلام در عذابند و در طول تاریخ این افراد بودند اما فدائیان رسول الله همواره جان خود را سپر نبی اکرم کردند و توطئه های آنان را خنثی کردند

وی با اشاره به ریاکاران در ادیان الهی خاطرنشان کرد:هرگز عربستان صعودی و آل یهود نمی توانند ادعا کنند که ایمان آورده اند چرا که دل آنها مملو از عشق و محبت به آمریکا است

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه وقتی به دیدار ملکه انگلستان می رود تا به اندازه رکوع خم می شوند گفت: توحید عربستان و آل یهود این است.

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به مکارم اخلاقی پیامبر از نگاه امیر المومنین گفت:کرامت عظیم پیامبر اسلام است و عصاره اخلاق تمام انبیا در وجود پیامبر خلاصه شده است و عشق به اسلام عشق به همه ادیان الهی است

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام در طول تاریخ از حربه توهین به پیامبر اسلام استفاده کردند ولی هرگز کاری از پیش نمی برند تصریح کرد:پیامبر و اهل بیت او نور حق هستند و هیچ کس نمی تواند آن را خاموش کند.

استاد حوزه و دانشگاه  با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحیه رشد و خود باوری را در ایران ایجاد کرد خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه است و این به برکت خون شهدای اسلام است.

حجت الاسلام سمیعی افزود: نباید وزیر امور خارجه ما با وزیر امور خارجه آمریکا نباید قدم بزند و بعد در مصاحبه بگویید من آنها را نصیحت کردم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرماید یک قدم عقب نشینی کنید دشمن سراغ آرمان های شما می آید تصریح کرد: بزرگترین آرمان ما رسول الله است و دشمن امروز تیر را مستقیم به سوی رسول الله پرتاب می کند و این چه معنی دارد که می روید با آنها قدم میزنید.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید حربه تحریم از دست دشمن گرفته شود چراکه اگر چشم به دست دشمن بدوزیم تحریم ها همچنان باقی می ماند آمریکا با کمال وقاحت می گوید اگر ایران از هسته ای کوتاه بیاید تحریم ها کاملا برداشته نمی شود چرا که آمریکا دشمن ملت ایران است.

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به سخنرانی اخیر اوباما افزود: اوباما صراحتا اعلام کرد دولت اسرائیل و امریکا یکی است.

وی با اشاره به نمازگزارانی که از روح نماز غافل هستند عنوان کرد: عربستان که بر ملکه انگلستان رکوع می کند ناشی از عدم درک روح اسلام است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه به اعتراف روزنامه فرانسوی فیگارو یک سوم نیروهای داعشی اروپایی هستند گفت:حمله به نشریه شارلی ابدو مانند ۱۱ سپتامبر با هدف لشکر کشی به خاورمیانه و حضور آمریکا در منطقه برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام سمیعی با اشاره به قدرت ایران در منطقه افزود: امروز قطب علمای یمن فریاد می زند که مقام معظم رهبری امید همه مسلمانان جهان هستند.

وی با بیان اینکه ایران قدرت خود را در غزه ،لبنان ،سوریه و عراق به استکبار ثابت کرد تصریح کرد: هدف از ایجاد پروژه شارلی جلوگیری از رشد اسلام در غرب است و چرا استکبار از این می ترسد که نور اسلام در سرزمین غرب روشن شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
عکسهاش کووووووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در حاشیه