هفته دفاع مقدس در آستارا با رژه یگان‌های موتوری آغاز شد

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال پایداری ملت ایران در برابر تهاجم نظامی رژیم بعثی عراق، در شهرستان مرزی بندر آستارا با رژه خودرویی و ادای احترام مسئولان به شهدا آغاز شد.

هفته دفاع مقدس در آستارا با رژه یگان‌های موتوری آغاز شد

به گزارش ۸دی،مسئولان آستارا روز چهارشنبه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، در گلزار شهدای این شهرستان حضور یافته و با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه ، یاد و خاطره شهدای میهن عزیز را گرامی داشتند.

حجت الاسلام سید علی سید رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا در این آئین، جانفشانی و از خودگذشتگی شهدای دفاع مقدس را اقدامی فراموش نشدنی و ماندگار در تاریخ توصیف کرد.

وی گرامیداشت شهدا و ایثارگران را رسالت همیشگی مسئولان و مردم دانست و بر ضرورت ترویج فرهنگ و گفتمان ایثار و شهادت در جامعه با استفاده از هنر و ابزارهای نوین اطلاع رسانی تاکید کرد.

یگان های موتوری و خودرویی نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و برخی دستگاه های اداری نیز از مقابل گلزار شهدا و مسئولان آستارا، رژه رفتند و پخش سرود حماسی و استقبال رهگذران و جمعی از اهالی، از جلوه های این برنامه بود.

به گفته سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا، امروز جمعی از مسئولان این شهرستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس به دیدار تعدادی از خانواده های شاهد و ایثارگر خواهند رفت و برای روزهای بعدی این هفته نیز، ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تدارک دیده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه