گیلان به حیاط خلوت برخی مسئولان تبدیل شده است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان با بیان اینکه گیلان به حیاط خلوت برخی مسئولین تبدیل شده است گفت: با وجود این حجم از حضور مسئولان کشوری در گیلان، می‌بینیم که آقایان تفریحات خودشان را دارند و در عوض هیچ خدماتی به استان نمی‌دهند.

گیلان به حیاط خلوت برخی مسئولان تبدیل شده است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان اظهار داشت: در حال حاضر استان گیلان به حیاط خلوت برخی از مسئولین درون کشور تبدیل شده است به طوری‌که مشاهده می‌شود آقایان در اینجا خیلی راحت اقدام به ویلاسازی کرده و تفریحات خودشان را انجام می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفتگو با شبستان با بیان اینکه علی‌رغم حضور این دسته از مسئولان کشوری، هیچ خدماتی از سوی آنان به استان داده نمی‌شود عنوان کرد: این قضیه جای بسی نگرانی دارد و من موضوعات از این دست را در جلسات مختلف از جمله در زمان حضور آیت‌الله رئیسی در دستگاه قضا مطرح کردم.

صفری ملک میان با تاکید بر اینکه ویلاسازی و حضور گسترده مسئولان کشوری در گیلان را قبلا به اطلاع رئیس مجلس، وزیر جهاد کشاورزی و رئیس قبلی بنیاد مسکن هم رسانده است گفت: من خبرها و اتفاقات عجیبی که در گیلان رخ می‌دهد را به بسیاری از مسئولان عالی‌رتبه نظام اطلاع داده‌ام و نگرانی‌هایم را تشریح کرده‌ام.

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: پرسش و دغدغه اصلی من این است که چرا ما در استان گیلان باید نسبت به زندگی مردم نگاه پلیسی و امنیتی داشته باشیم و چرا بایستی جهاد کشاورزی بیاید و فقط نقش پلیس را در استان ایفا کند.

وی ورود غیربومی‌ها به گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان اینکه این موضوع به تهدیدی برای استان تبدیل شده است ابراز داشت: چه طور است که دیگران از مناطق مختلف کشور در قالب مهاجرین وارد گیلان می‌شوند و ویلاها و مناظری می‌سازند که ما امروز اسمشان را مهاجمین می‌گذاریم که به نوعی به استان تهاجم کردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویم مهاجرین به گیلان تهاجم می‌کنند به این خاطر است که زیرساخت‌های استان و سطح امکاناتی که در روستاهای آن وجود دارد به هیچ عنوان ظرفیت لازم را ندارد که دیگران بیایند و در آنجا ویلاسازی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه