نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

ملت های منطقه خود را وامدار انقلاب اسلامی می دانند/ مردم مسئولان جاه طلب را تحمل نمی کنند

نماینده ولی فقیه در گیلان مسئولان جاه طلب و قدرت طلب را برای ملت ایران غیر قابل تحمل عنوان کرد و گفت: ملت، مسئولان و دولتمردانی می خواهد که تکیه به توان داخلی داشته و پیرو رهبر معظم انقلاب باشند.

ملت های منطقه خود را وامدار انقلاب اسلامی می دانند/ مردم مسئولان جاه طلب را تحمل نمی کنند

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم یادواره ۱۴۲ شهید بخش کومله شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه جوامع با توجه به قهرمانان ملی و دینی خود به عزت می رسند اظهار کرد: تمام ملت ها به قهرمانان و مدافعان از حریم ها، مرزها و ارزش های خود بها می دهند.

وی، یکی از تلاش های مزورانه دشمن را بیگانه کردن مردم نسبت به ارزش های بومی و الهی عنوان کرد و افزود: گاهی مواقع دشمن در لباس روحانی، مسئول، شخصیت اجتماعی و سیاسی ترفند مزورانه خود را اجرا کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام صلی الله وآله وسلم مجاهدت در راه خدا را به جامعه آموخت، تصریح کرد: خدا را شاکریم در جامعه ای زندگی می کنیم که مردم از بصیرت لازم نسبت به دنیای خود آگاه هستند.

آیت الله فلاحتی به شکست دشمن در دو جبهه درونی و بیرونی در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته رهبر معظم انقلاب افول موریانه ای آمریکا را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه همه تحلیلگران داخلی و خارجی ایران اسلامی را برنده میدان مبارزه با استکبار می دانند، بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی مانند خاری در چشم دشمنان فرو رفته و قدرت های سلطه گر ذلت را در جلوی خود مشاهده می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اقتدار ملت ایران را در سایه ایمان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا ایمان به هدف، رهبری و انقلاب اسلامی داشتند بنابراین دشمن ایمان ملت ایران را هدف رفته و می خواهد این استحکام را متلاشی کند.

آیت الله فلاحتی به تحمیل جنگ نظامی، سایبری و اقتصادی دشمن به ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم ما همچنان با اقتدار ایستاده اند و در طول ۴۲ سال گذشته هر روز که می گذرد شاهد رویش ها هستیم.

وی با بیان اینکه ملت های منطقه خود را وامدار انقلاب اسلامی می دانند، اظهار کرد: وجود رهبری آگاه عامل دوم اقتدار ملت ایران است و این رهبری بصیر، قدرتمند و شجاع در مقابل قدرت های پوشالی استکباری ایستاده است.

امام جمعه رشت، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از تربیت شدگان حوزه های علمیه عنوان کرد و افزود: در ایران اسلامی ابر سیاستمداری است که تمام نقاط ضعف و قوت دشمن را می شناسد و ستون خیمه انقلاب است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را به عهده دارد، تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب را هدف رفته است.

وی به خروج ذلیلانه آمریکایی ها از منطقه اشاره کرد و گفت: ملت ایران در سایه قرآن و عترت به عزت الهی رسیدند و تمام ملت های آزاده مردم ایران را الگوی خود می دانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه اسلام و پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام سومین عامل اقتدار ملت ایران است، بیان کرد: دشمنان بدانند مردم ایران راهی که امام(ره) گشوده را فراموش نمی کنند و استقامت این ملت هر روز بیشتر می شود.

آیت الله فلاحتی یادآور شد: ایمان به خدا، رهبری و اسلام مثلث نورانی و عامل رشد ملت ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران مسئولان جاه طلب و قدرت طلب را تحمل نمی کنند، خاطرنشان کرد: ملت مسئولان و دولتمردانی می خواهد که تکیه به توان داخلی داشته و پیرو رهبر معظم انقلاب باشند.

امام جمعه رشت، شهدا را افتخار ملت ایران خواند و اظهار کرد: تا زنده ایم راه شهدا، آرمان های انقلاب و امام(ره) را فراموش نمی کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه