مادران باردار گیلان از هفته دوازدهم برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا برای مادران باردار همزمان با سراسر کشور در این استان در حال انجام است، گفت: مادران باردار گیلان از هفته دوازدهم بارداری برای دریافت تزریق واکسن اقدام کنند.

مادران باردار گیلان از هفته دوازدهم برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند

به گزارش ۸دی،فردین مهرابیان اظهار داشت: مادران باردار در گیلان از هفته دوازدهم بارداری تا ۴۲ روز پس از زایمان می توانند برای واکسیناسیون کرونا اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مادران باردار در گیلان می توانند در تماس با سامانه ۴۰۳۰ سوالات خود را درباره واکسیناسیون مادران باردار مطرح و پاسخ دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی گیلان گفت: مادران باردار گیلان در صورت نیاز می توانند به نزدیکترین خدمات جامع سلامت یا خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

مهرابیان در ادامه با اشاره به افزایش پایگاه های واکسیناسیون در رشت طی روزهای اخیر افزود: با افزایش ٢٣ پایگاه در رشت تعداد پایگاه های واکسیناسیون در این شهرستان به عدد ۴۰ رسید.

وی یادآور شد: در مجموع ۲۰۷ پایگاه تزریق واکسن کرونا در استان گیلان فعال است که از این تعداد ١١٢ مرکز جامع سلامت و ۹۵ سالن تجمیعی را شامل می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه