۱۷۲ بیمار کرونایی در بخش‌ مراقبت‌های ویژه گیلان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به وخامت حال ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گفت: مردم با جدیدت از دورهمی و عادی انگاری بپرهیزند و ضمن استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

۱۷۲ بیمار کرونایی در بخش‌ مراقبت‌های ویژه گیلان

به گزارش ۸دی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۹۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان اظهار کرد: ۱۵۹ بیمار جدید در طول شبانه روز گذشته به شمار بستری شدگان گیلان افزوده شده است.

وی از بستری ۱۵۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها خبر داد و افزود: ۱۴ تن از بیماران مبتلا در طول شبانه روز گذشته به بخش های مراقبت های ویژه منتقل شده اند.

فردین مهرابیان با اشاره به بدحال بودن برخی از بیماران مبتلا به کرونا در مراکز ICU، گفت: حال ۱۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان ها وخیم است.

این مقام مسئول با اشاره به روند نزولی شیوع و بستری کرونا در استان گفت: شمار بستری شدگان در بیمارستان های استان روند نزولی دارد اما تداوم آن نیازمند رعایت بهداشت فردی است. مردم با جدیدت از دورهمی و عادی انگاری بپرهیزند و ضمن استفاده از ماسک،  فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه