بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در گفتگو با ۸دی:

همه رقبا با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردند/ مدال طلا را به مردم انزلی تقدیم می کنم/ پیام رهبر انقلاب مایه انگیزه و روحیه تیم شد

“میثم علیپور” بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال نشسته ایران با بیان اینکه تک تک حریفان مان خیلی قَدَر و با آمادگی کامل در مسابقات پارالمپیک شرکت کردند، گفت: عنایت خداوند، همدلی بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی دست به دست هم داد که همه حریفان را با اقتدار شکست دهیم و مدال طلا پارالمپیک را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

همه رقبا با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کردند/ مدال طلا را به مردم انزلی تقدیم می کنم/ پیام رهبر انقلاب مایه انگیزه و روحیه تیم شد

“میثم علیپور” بازیکن والیبال نشسته تیم ملی ایران در گفتگو خبرنگار هشت دی با بیان اینکه مدال طلا پارالمپیک را به مردم عزیز انزلی تقدیم می کنم، اظهار کرد: با وجود آمادگی لازم کار بسیار سختی در توکیو داشتیم اما مردم و کادر فنی از عملکرد ما راضی بودند که جای شکر دارد.

وی با بیان اینکه تک تک حریفان مان خیلی قَدَر و با آمادگی کامل در مسابقات پارالمپیک شرکت کردند، گفت: عنایت خداوند، همدلی بازیکنان تیم ملی و اعضای کادر فنی دست به دست هم داد که همه حریفان را با اقتدار شکست دهیم و مدال طلا پارالمپیک را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

بازیکن گیلانی تیم والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران به بازی پایانی در مقابل تیم ملی روسیه اشاره کرد و گفت: روسیه تیم خیلی خوب و قوی است، ما دو سِت را با پیروزی از زمین بیرون آمدیم اما متاسفانه سِت سوم را واگذار کردیم که شاید یک اتفاق بود یا شاید هم بعد از پیروزی در دو سِت پیاپی، این تیم را دسته کم گرفته بودیم.

علیپور با بیان اینکه در سِت چهارم پیروز شدیم و موفق شدیم روسیه را هم ۳ بر ۱ شکست بدهیم، افزود: سطح مسابقات المپیک و پارالمپیک بالاترین سطح در ورزش است و یقینا تیم هایی که در مقابل ما قرار گرفته بودند آمادگی لازم را داشتند اما ما هم می دانستیم که جزء تیم بزرگ ایران هستیم و باید همه رقیبان خودمان را شکست بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از مسئولان دارید، گفت: من ۱۲سال است که ورزش می کنم و در این ۱۲سال افراد زیادی آمدند و رفتند اما به این نتیجه رسیدم که واقعا از مسئولان انتظاری نداشته باشم، ان شالله هرجا که هستند سلامت باشند، همینکه هرجایی که هستند یک گوشه ی کار را بگیرند برای ما کفایت می کند.

این بازیکن گیلانی تیم ملی در ادامه با بیان اینکه اعضای تیم ما واقعا یک خانواده هستند، افزود: شاید کمتر تیمی مثل ما پیدا کنید که این چنین با هم رفاقت داشته باشند، همه اعضای تیم ملی را مثل برادرم دوست دارم آن ها هم متقابلا همین طور هستند.

وی در ادامه افزود: نزدیک ترین رفیقم هم “حسین گلستانی” اهل قم است که واقعا بمب انرژی است او در بازی اول با آلمان مصدوم شد و انگشت دست چپش شکست و با اینکه بازیکن مهمی بود متاسفانه نتوانست ادامه دهد.

علیپور ادامه داد: در اولین روز تمرینات در توکیو سر دفاعی که انجام دادم انگشتم ضرب دید ‌و واقعا تلاش کردم به بازی ها برسم اما با این حال کادر فنی اجازه نداد در بازی اول، بازی کنم می گفتند استراحت کنم بهتر است تا به بازی های بعدی برسم.

وی افزود: در آن بازی انگشت “حسین گلستانی” بازیکن شایسته تیم ملی شکست و خاطره ی بدی برایم به جا گذاشت اما گلستانی با اینکه جزء شش بازیکن اصلی تیم بود و به بازی ها نرسید، روحیه اش را نباخت و بیشتر به بچه های دیگر روحیه می داد.

از پیام رهبر انقلاب لذت بردم

بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال نشسته ایران در واکنش به پیام تشکر رهبر معظم انقلاب، گفت: واقعا از این پیام آقا لذت بردم و حس همه بچه ها همینطور بود و انگیزه و روحیه شان چند برابر شد.

وی در پایان با اشاره به رقابت های پیش روی تیم ملی والیبال نشسته ایران، خاطرنشان کرد: امسال ما پر ترافیک ترین سال را از نظر برگزاری رقابت ها داریم. مسابقات باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی را در پیش داریم. کمتر از یک ماه دیگر به اردوی تیم ملی می رویم و در آبان ماه برای شرکت در مسابقات باشگاه های جهان عازم کشور مصر خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه