بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال نشسته در گفتگو با هشت‌دی مطرح کرد:

آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی چین

بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال نشسته کشور با اشاره به آمادگی و انگیزه بالای بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی چین، گفت: ما فراتر از آسیا تمرین می‌کنیم و همیشه در هر مسابقه‌ای با این هدف شرکت می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

آمادگی بالای بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی چین

میثم علیپور در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو چین، اظهار کرد: این رویداد مهم هر چهار سال یک‌بار بین کشورهای آسیایی بدر رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود و ورزشکاران سطح آمادگی خود در رشته‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمندی مانند چین در رشته‌های مختلف ورزشی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنند، افزود: این مسابقات از اهمیت بالایی برخوردار است و همه کشورها در آن رنکینگ دارند البته ایران دست‌کمی از کشورهای قدرتمند در مسابقات ندارد و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برای تیم ملی کسب کنیم.

بازیکن گیلانی الاصل تیم ملی والیبال نشسته کشور با اشاره به اینکه بازیکنان تیم ملی بهترین عملکرد خود را در مسابقات مختلف از جمله بازی‌های آسیایی پیشرو به نمایش می‌گذارند، بیان کرد: این موضوع در سال‌های اخیر و در مسابقات مختلف ثابت شده است و امیدوارم در این دوره از مسابقات نیز نتیجه قابل‌قبولی داشته باشیم.

علیپور با اشاره به سطح آمادگی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته کشور، گفت: ما فراتر از آسیا تمرین می‌کنیم و رنکینگ اول دنیا هستیم و همیشه در هر مسابقه‌ای با این هدف شرکت می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم؛ لذا برای ما فرقی ندارد که آسیایی و جهانی یا المپیک باشد در هر صورت تمرینات خود را باانگیزه بالا و به‌صورت فشرده انجام می‌دهیم.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته ایران با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه برای تیم ملی در بازی‌های آسیایی چین، تصریح کرد: همه بچه‌ها با آمادگی بیش از ۸۰ درصد در مسابقات حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: قرار است هشت روز پس از بازی‌های آسیایی چین، به مسابقات جهانی مصر اعزام شویم و امیدوارم در هر دو مسابقه مدال خوش‌رنگ طلا را کسب کنیم.

علیپور با اشاره به مهم‌ترین رقیب تیم ملی والیبال نشسته کشور در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: تا ۴ سال پیش، چین حریف جدی ما محسوب می‌شد؛ اما امسال همه تیم ها پیشرفت کردند و واقعاً می‌جنگند تا در این بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند و مدال بگیرند؛ اما چین، قزاقستان و عراق تیم‌های فوق‌العاده‌ای دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون مانع و مشکلی در تمرینات برای بازیکنان وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: اگرچه به دلیل شیوع کرونا، به مدت دو سال بازی‌ها به تأخیر افتاد؛ اما یک اردوی آمادگی با کشور روسیه داریم تا برای مسابقات آسیایی عملکرد خوبی را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هم بازیکنان و هم کادر فنی با یکدیگر همراه و همدل هستند، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با کسب مدال، دل مردم را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشور تأکید کرد: از مردم عزیز ایران می‌خواهم که همچون همیشه، برای تیم ملی دعا کنند چرا که محتاج حمایت و دلگرمی و دعای خیر آنها هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه