رئیس پلیس راه گیلان: محدودیت ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان ادامه دارد

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ممانعت از ورود ۳۱ هزار خودروی غیر بومی در زمان اعمال محدودیت های ترددی، گفت: ممنوعیت ورود به گیلان همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راه گیلان: محدودیت ورود خودروهای غیر بومی به استان گیلان ادامه دارد

به گزارش ۸دی،سرهنگ جاور صفاری شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ستاد مدیریت با کرونا ممنوعیت‌های ترددی که از ۲۴ مرداد ماه تا ۵ شهریور ماه ادامه داشت، گفت: با توجه به آمارها در طول اجرای این طرح شاهد کاهش ۴۷ درصدی ورود مسافر به گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه در این مدت از ورود ۳۱ هزار خودروی شخصی غیر بومی به گیلان ممانعت به عمل آمد، افزود: در قالب این طرح حدود ۱۱ هزار مورد اعمال قانونی برای ترددهای غیر مجاز به گیلان نیز انجام شد.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه با توجه به اتمام این طرح از انسدادهای مسیرهای ورودی کمی کاهش یافته است، گفت: با توجه به قرمز بودن وضعیت ۱۲ شهرستان گیلان و نارنجی بودن پنج شهر دیگر همچنان ورود به استان ممنوع است.

وی با تأکید بر اینکه محدودیت‌های ترددی همچنان برای استان گیلان ادامه دارد، اضافه کرد: خروج خودرو نیز از شهرهای قرمز و نارنجی استان گیلان با سایر استان‌ها ممنوع است.

سرهنگ صفاری از همه هموطنان خواست با توجه به وضعیت گیلان به این استان سفر نکنند، تصریح کرد: محدودیت‌های ترددی شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز اجرا و با ناقضان این محدودیت‌ها برخورد و اعمال قانون خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه