مدیرکل تامین اجتماعی گیلان:

ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه صومعه‌سرا در آینده نزدیک احداث می‌شود

حسین‌نژاد گفت: با ثبت نهائی و انتقال سند زمین خریداری شده برای ساختمان جدید تامین اجتماعی صومعه‌سرا، تحقق خواسته دیرینه شرکای اجتماعی در این شهر رنگ واقعیت گرفت.

ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه صومعه‌سرا در آینده نزدیک احداث می‌شود

به گزارش ۸دی،علی حسین‌نژاد افزود: به حول و قوه الهی و مساعدت‌های انجام شده مسئولان محلی و پیگیری‌های مدیران سازمانی و تلاش جمعی همکاران ذیمدخل در این حوزه، مراحل ثبت نهائی و انتقال سند زمین خریداری شده برای احداث ساختمان جدید تامین اجتماعی صومعه‌سرا با حضور روسای امور مالی و حقوقی استان انجام شد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: با تحقق این مهم، انتظار می‌رود اجرای عملیات عمرانی مربوطه پس از اخذ مجوزهای ساخت و اعتبارات لازم در آینده نزدیک آغاز شود.

وی گفت: این زمین با رعایت صرفه و صلاح سازمانی و تمامی ضوابط مربوط به آئین نامه معاملاتی سازمان و قیمتی مناسب و کارشناسی برای تامین رفاه حال مخاطبان تهیه شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به قدمت ساختمان فعلی که ساختار اداری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب و در خور شأن شرکای اجتماعی را نداشته و طبقات و محدودیت فضای فیزیکی آن همواره یکی از دغدغه‌ها بوده است تصریح کرد: با خرید زمین در گام نخست و انتقال سند و مراحل قانونی، گامی بلند برای تحقق خواسته دیرینه مخاطبین و مسئولین محلی برداشته شده و داشتن شعبه‌ای نو و مناسب با ویژگی‌های اداری برای شهروندان رنگ واقعیت گرفت

«سیدیاسین موسوی» هم با اشاره به اینکه زمین این پروژه به متراژ ۲ هزار و ۲۹۰ متر مربع در بهترین موقعیت شهری و اداری تهیه شده است بیان کرد: ساختمان فعلی بیش از ۳۰ سال قدمت داشته و در زمینی به مساحت ۲۱۵ متر مربع در سه طبقه با زیربنای ۴۸۴ متر مربع واقع شده است که جوابگوی نیازها بر اساس تعداد پرسنل و جامعه هدف نمی‌باشد.

رئیس تامین اجتماعی شعبه صومعه سرا خاطرنشان کرد: شایان ذکر است بیش از پنج هزار و ۵۰۰ مستمری بگیر و افزون بر ۱۵ هزار و ۷۰۰ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی صومعه‌سرا قرار دارند که قریب به ۴۸ هزار نفر از جمعیت شهرستان را شامل می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه