رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

لزوم تهیه کپسول اکسیژن در پی افزایش بیماران کرونایی/ سپاه از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کنار کادر درمان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه با توجه به افزایش شدت بیماری در بیمارستان‌های گیلان با کمبود اکسیژن مواجه شدیم، گفت: با کمک سپاه قدس گیلان، بسیج و خیرین ۵۰۰ کپسول اکسیژن تهیه شده است.

لزوم تهیه کپسول اکسیژن در پی افزایش بیماران کرونایی/ سپاه از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کنار کادر درمان است

به گزارش ۸دی، ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه شدت موج پنجم کرونا در کشور بسیار شدیدتر از موج‌های قبلی است، اظهار کرد: پیک موج پنجم کرونا که همزمان با ورود دلتا ویروس همراه شده است بسیار شدید بوده و تعداد بیماران شناسایی و بستری شده در مراکز درمانی گیلان در حال افزایش بوده و اکنون دو هزار و ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی با اشاره به مشکلات کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های گیلان گفت: با توجه به افزایش شدت بیماری در بیمارستان‌های گیلان با کمبود اکسیژن مواجه شدیم ولی با کمک خیرین، سپاه قدس گیلان و وزارت بهداشت دو دستگاه اکسیژن‌ساز و چندین مخزن اکسیژن تهیه و در بیمارستان‌های گیلان نصب شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر لزوم تهیه کپسول اکسیژن در گیلان به منظور رفع کمبودها در این حوزه افزود: با کمک سپاه قدس گیلان، بسیج و خیرین ۵۰۰ کپسول اکسیژن تهیه شده است که امروز ۲۰۰ کپسول به بیمارستان‌های گیلان تحویل و ۳۰۰ عدد دیگر تا چند روز دیگر وارد می‌شود.

سالاری با قدردانی از تلاش‌های سپاه قدس گیلان در کنترل ویروس کرونا در گیلان گفت: سپاه از جمله نهادهایی بوده که از روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کنار دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه