کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف انبار احتکار ۲۵ میلیارد ریال ارزاق عمومی در شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد.

کشف انبار احتکار ارزاق عمومی در آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی به گزارش دریافتی مبنی بر احتکار ارزاق عمومی در یک انبار اطراف شهرستان آستانه‌اشرفیه و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی و آگاهی این شهرستان پس از انجام تحقیقات همه جانبه و اطمینان از صحت موضوع پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی قضائی و همراهی نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات حکومتی به آنجا اعزام شدند. در بازرسی از این انبار ۶ هزار عدد کمپوت، ۱۰ هزار عدد صابون، ۴۵ هزار و ۶۰۰ عدد اسپری و قرص حشره‌کش، هزار و ۸۰ عدد نوشابه انرژی‌زا، ۳ هزار و ۶۰۰ عدد رب، ۳ هزار و ۱۲۰ عدد تن ماهی، ۲ هزار و ۸۰۰ عدد پوشک بچه، ۲ هزار و۴۰۰ عدد مربا، ۹۶۰ عدد روغن زیتون، ۸ هزار و ۶۴۰ عدد خمیردندان، ۸۴۰ عدد مایع دستشویی و ۲۴ هزار عدد عسل احتکاری از این انبار کشف شد.

سردار “عزیزاله ملکی” از معرفی متهم ۳۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مر جع قضائی خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد و بیان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه