دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی توسط پلیس فتا گیلان

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی در یک صفحه اینستاگرامی خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی مالک صفحه اینستاگرامی مورد نظر که یک خانم بود در یکی از شهرهای شرق گیلان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف در شبکه اجتماعی توسط پلیس فتا گیلان

به گزارش ۸دی، سرهنگ “امیرحسین‌ نقی‌مهر” در این رابطه اظهار کرد: طی رصد و پایش به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد، شخصی با ایجاد صفحه اینستاگرمی اقدام به انتشار فیلم و تصاویر نامتعارف اخلاقی می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی مالک صفحه اینستاگرامی مورد نظر که یک خانم بود در یکی از شهرهای شرق گیلان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان ادامه داد: متهم ۲۹ ساله در تحقیقات پلیس ابتدا منکر بزه ارتکابی شد ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه