اولویت واکسن کرونا با واجدان دریافت‌ دُز دوم است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: تا دو روز آینده اولویت واکسن کرونا با واجدان دریافت‌ دُز دوم است.

اولویت واکسن کرونا با واجدان دریافت‌ دُز دوم است
به گزارش ۸دی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر امروز (شنبه، ۳۰ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم بخشی از اعمال محدودیت‌ها تا پنجم شهریور اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به سهمیه واکسنی که از سوی وزارت بهداشت و درمان به استان اختصاص می‌یابد تا دو روز آینده، اولویت واکسن با کسانی است که نوبت دُز دوم آن ها فرا رسیده است.
وی در ادامه افزود: هم‌ اکنون با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران حوزه بهداشت و درمان، هنوز رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم جدی گرفته نمی شود که لازم است اهمیت این موضوع برای همه مورد تاکید قرار گیرد.
“آبتین حیدرزاده” با بیان اینکه طی هفته گذشته روند مبتلایان بستری در بیمارستان‌ها نزولی بوده است گفت: متاسفانه طبق آمار، روند موارد فوتی مبتلایان در موج پنجم نسبت به اسفند سال ۹۸ بیشتر بوده و هموطنان باید بدانند که شرایط موجود بحرانی تر از سال ۹۸ است. مراجعه به موقع به مراکز کووید ۱۹ و ایزوله و قرنطینه شدن بیماران در شرایط کنونی می تواند در کنار واکسیناسیون کووید ۱۹ منجر به بهبود شرایط استان شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه