فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

کشف ۷۹ فقره سرقت و جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در رشت

فرمانده انتظامی رشت با بیان اینکه در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان، ۵۱ سارق دستگیر و ۷۹ فقره سرقت کشف شد گفت: در این راستا ۸۵ معتاد متجاهر نیز جمع‌آوری شدند.

کشف ۷۹ فقره سرقت و جمع‌آوری ۸۵ معتاد متجاهر در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “محمود حافظی” با بیان اینکه برای حفظ امنیت اجتماعی پایدار و ارتقاء آن در جامعه، نقش مشارکت مردمی بسیار مهم است اظهار داشت: آگاهی‌بخشی، آموزش و بالا بردن دانش انتظامی شهروندان از جمله اقدامات مهم پیشگیرانه است که می‌تواند در کاهش وقوع جرایم نقش بسزایی داشته باشد.
وی افزود: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با سرقت، برخورد با معتادان متجاهر و هنجارشکنان به مدت ۴ روز در شهرستان رشت اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رشت به دستگیری ۱۰ قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: ۸۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و یک کیلو و ۹۵ گرم انواع موادمخدر از آنها کشف شد.
این مقام انتظامی از دستگیری ۵۱ سارق و کشف ۷۹ فقره سرقت در این طرح خبر داد و تصریح کرد: ۲ دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در این طرح کشف شد.
سرهنگ حافظی گفت: برابر هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۵۷ دستگاه خودرو متخلف به علت نداشتن مدارک، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.
سرهنگ حافظی در پایان با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح گفت: اینگونه طرح‌ها همچنان با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‎های موجود ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، اطلاعات خود را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه