فرمانده سپاه قدس گیلان خبرداد:

مرمت ۲۲۳ واحد مسکونی در استان گیلان توسط سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تعداد واحد مسکن محرومین ساخته‌شده در گیلان در طی سالیان گذشته گفت: بر اساس آمار ۲۲۳ واحد مسکونی در استان گیلان مرمت و تعمیر شده است.

مرمت ۲۲۳ واحد مسکونی در استان گیلان توسط سپاه قدس گیلان

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور در مراسم بهره‌برداری دو میلیون و پانصد و پنجاهمین واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده کشور در سالن الغدیر استانداری که از طریق ارتباط تصویری برگزار شد با اشاره به تعداد واحد مسکن محرومین ساخته‌شده در گیلان در طی سالیان گذشته اظهار کرد: در سال ۹۶ و ۹۷ یک‌هزار واحد مسکونی و در سال ۹۸ نیز ۷۴۱ واحد نیز با همکاری کمیته امداد ساخته‌شده که خوشبختانه ۴۹ واحد آن در مراحل پایانی قرار دارد.

وی سپاه پاسداران را یار و یاور مردمان در بحران‌های مختلف دانست و گفت: بر اساس آمار ۲۲۳ واحد مسکونی در استان گیلان مرمت و تعمیر شده و سپاه قدس گیلان در سیل گمیشان در استان گلستان نیز ۸۷ واحد مسکونی ساخت و ۲۱۰ واحد را نیز تعمیر و بازسازی کرده و ۹ واحد مسکونی در سی سخت ساخته‌شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با گله‌مندی از اوضاع نابسامان مسکن مددجویان روستایی بیان کرد: خانه‌های ساخته‌شده به لوازم منزل تجهیز و به صاحبانشان تحویل داده‌شده است

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه