انتظارات سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از وزیر دادگستری آینده

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح انتظارات خود از وزیر دادگستری دولت رییسی از وی خواست که به کاهش اطاله دادرسی در محاکم کمک کند.

انتظارات سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس از وزیر دادگستری آینده

به گزارش ۸دی،سیدکاظم دلخوش  درباره اولویت ها و ویژگی هایی که وزرای دولت آینده به خصوص وزیر دادگستری باید داشته باشند، گفت: وزیر دادگستری دولت سیزدهم باید چندین اولویت مهم را در دستور کار خود قرار بدهد و نسبت به پیگیری آن ها تلاش کند، از جمله اینکه تلاش کند اطاله دادرسی و مراجعه به محاکم کاهش پیدا کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس افزود: وزیر دادگستری دولت سیزدهم باید لوایحی به مجلس ارائه کند که مشکل گشای مردم باشد، دسترسی مردم به دادگستری و قضات تسهیل شود و از سوی دیگر نسبت به کاهش مشکلاتی که در دستگاه قضایی وجود دارد تلاش کند و در عرصه مبارزه با مفاسد قضایی اقدامات لازم را انجام دهد.

دلخوش گفت: معتقدم وزیر دادگستری دولت آینده باید در برخی از بخش ها پاکسازی انجام دهد و همچنین در جهت تقویت قضات تلاشگر و پاکدست قدم های مؤثری بردارد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: به طور کلی معتقدم بدنه دولت آینده، وزرا و کابینه دولت جدید باید مدیر و مدبر باشند و شجاعت داشته باشند و به اصول و ارزش ها و به خدمتگزاری به مردم متعهد باشند، این وزرا باید در جهت پیگری کار مردم مستمرا تلاش کنند و از پرداختن به حاشیه ها و کوتاه نگری ها پرهیز کنند، توجه به مطالبات مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند و در جهت انتخاب زیرمجموعه های قوی و پاکدست تلاش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه