افزوده شدن ۶۰۰ تخت بیمارستانی در گیلان طی یک سال

استاندار گیلان، از افزوده شدن ۶۰۰ تخت بیمارستان به حوزه بهداشت و درمان استان طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش تخت های بیمارستانی، بیمارستان ها را به دستگاه های ام.آر.آی، سی.تی اسکن، ونتیلاتور و اکسیژن ساز نیز مجهز کردیم.

افزوده شدن ۶۰۰ تخت بیمارستانی در گیلان طی یک سال

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع در آیین انعقاد قرارداد همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) که با محوریت توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی برگزار شد، با اشاره به افتتاح قابل توجه پروژه های بهداشتی و درمان در استان طی سال گذشته، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، اقدام به تکمیل و تجهیز سریع مراکز بهداشتی و درمانی استان کردیم.

وی از افزوده شدن ۶۰۰ تخت بیمارستان به حوزه بهداشت و درمان استان طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش تخت های بیمارستانی، بیمارستان ها را به دستگاه های ام.آر.آی، سی.تی اسکن، ونتیلاتور و اکسیژن ساز نیز مجهز کردیم.

استاندار گیلان، با اشاره به ظرفیت طبیعی و جغرافیایی گیلان در پذیرش توریسم، یادآور شد: درصدی از بستری های کرونایی گیلان غیر بومی هستند که از مراکز بهداشتی و درمانی استان خدمات دریافت کردند که نشان می دهد علیرغم حجم بالای بیماران کرونایی، اتفاق نیفتاد که یک بیمار غیر بومی به بیمارستانی مراجعه کند و پذیرش نشود.

زارع، با اشاره به انعقاد قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی استان با قرارگاه سازندگی خاتم در حوزه بهداشت و درمان، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت های اعتباری دولت بتوانیم به تعهدات این قرارداد در موعد مقرر عمل کنیم.

وی با اشاره به در اختیار داشتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم، اضافه کرد: دو پروژه مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم از سازمان برنامه و بودجه مجوز ماده ۲۳ را دریافت کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه