آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی در کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از روند کاهش متوسط میزان تردد در جاده‌های کشور پس از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی خبر داد.

به گزارش ۸دی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از روند کاهش متوسط میزان تردد در جاده های کشور پس از اعمال محدودیت های جدید کرونایی خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در همه محورهای کشور روان است، به استثنای جاده شهداد – نهبندان و خرم آباد – پلدختر ، بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

وی در ادامه افزود: متوسط  میزان تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت های ترافیکی، روند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است. همچنین لازم است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم. ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ احمد شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنی هستند، همچنین استان تهران و البرز بصورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است. کنترل ترددها در جاده ها و شهرها توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلف و تیم‌های استقراری و گشتی پلیس انجام می‌گیرد. هموطنان در صورت نیاز به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهرها اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه