رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبرداد:

کشف بیش از یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف یک تن و ۴۲۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر از آغاز سال‌جاری تاکنون در گیلان خبر داد و گفت: در حوزه کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۲ درصدی روبرو هستیم.

کشف بیش از یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد‌مخدر در گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن قدردانی از خبرنگاران بیان داشت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره یار و همراه نیروی انتظامی هستید.
وی با بیان اینکه پلیس مبارزه با موادمخدر استان از آغاز سال‌جاری تاکنون بیش از ۷ هزار نفر معتاد متجاهر، قاچاقچی و خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر کرد اظهار داشت: در این مدت ۱۷ باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم و ۷۶ دستگاه خودرو سواری سبک و سنگین در این راستا توقیف شده است.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان به کشف یک تن و ۴۲۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مدت سپری شده از سال جاری در تعامل با سایر ارگان‌های مربوطه در گیلان اشاره کرد و افزود: در حوزه کشفیات موادمخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲۲ درصدی روبرو هستیم.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از ماموریت‌های تخصصی در نیروی انتظامی تعریف شده اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه بی‌امان با موادمخدر است.
سرهنگ احمدپور گفت: اعتیاد هزینه‌های زیادی را به خانواده تحمیل می‌کند و از طرف دیگر به خاطر کاهش فعالیت اقتصادی فرد معتاد و همین‌طور نیاز شدید و روز افزون او به تهیه‌ مواد، باعث سوق داده ‌شدن افراد به سمت اعمال مجرمانه می‌شود.
وی همچنین به تشرح رویکردها و اولویت‌های ماموریتی پلیس مبارزه با موادمخدر منطبق بر مطالبات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) پرداخت و اذعان داشت: در سال جدید همچنان مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های کاری پلیس استان بوده و امید است که سایر دستگاه‌های عضو کمیته مقابله با عرضه و ورود موادمخدر نیز وظایف محوله را به درستی انجام داده و یاریگر نیروی انتظامی در این امر باشند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف محصولات لاغری با عنوان گلوریا که دارای ماده روانگردان شیشه است، خبر داد و افزود: این محصول بیشتر در فضای مجازی، باشگاه‌ها، آرایشگاه‌ها و مراکز این چنینی به فروش رسیده و حاوی مقدار زیادی متامفتامین (شیشه) است و تاثیرات مخرب زیادی دارد.
گفتنی است، در پایان این نشست هر یک از خبرنگاران سوالات خود را مطرح که رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان به آنها پاسخ داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه