جایگزینی شبکه‌های برق رسانی فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای صومعه سرا

کابل‌های خودنگهدار در ۵ روستای شهرستان صومعه سرا جایگزین شبکه‌های برق رسانی فرسوده مسی شد.

جایگزینی شبکه‌های برق رسانی فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در روستاهای صومعه سرا

به گزارش ۸دی،محمد اسماعیل هنرمند ،  مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در مراسم اجرای اصلاح و جایگزینی شبکه‌های برق رسانی فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در ۵ روستای شهرستان صومعه سرا ،گفت: اصلاح و جایگزینی ۶ هزار متر شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار با ۹ اکیپ عملیاتی و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در روستای واقعه دشت و ۴ روستای دیگر شهرستان صومعه سرا اجرا شده است.

او  افزود: پارسال با ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه هزار کیلومتر از شبکه فشار ضعیف شبکه مسی به کابل خود نگهدار در استان گیلان تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان،   با اشاره به اینکه بنا داریم پایداری شبکه برق در بخش فشار ضعیف در کل استان گیلان را افزایش دهیم ، گفت: امسال هم هزار کیلومتر طرح تبدیل شبکه مسی به کابل خود نگهدار در گیلان اجرا شد که برای آن ۱۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سید کاظم دلخوش ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با تبدیل شبکه‌های مسی به کابل خودنگهدار و نصب دستگاه‌های ترانس و تعویض تیر‌های برق چوبی و ساخت و بهره برداری پست ۶۳ کیلوولت تولمشهر ۸۵ درصد مشکل برق این شهرستان حل شده است.

او  افزود: ساخت پست ۶۳ کیلوولت بخش ضیابر با ۴ میلیارد تومان اعتبار آغاز شده و به زودی ساخت پست ۶۳ کیلوولت بخش گوراب زرمیخ نیز آغاز می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه