فرمانده جدید پایگاه بسیج فرمانداری رشت منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام علی(ع) بسیج فرمانداری رشت برگزار و مصطفی پاکزاد فرمانده این پایگاه شد.

فرمانده جدید پایگاه بسیج فرمانداری رشت منصوب شد

به گزارش ۸دی،علی فتح اللهی ‌امروز در مراسم تودیع‌ و معارفه فرمانده جدید پایگاه امام علی(ع)‌ بسیج فرمانداری رشت که با حضور سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت و معاونین فرماندار برگزار شد، اظهار کرد‌: بسیج فعالیت مردمی است که نقش ارزنده ای در توسعه و فقر زدایی و امنیت کشور دارد.‌

فرماندار رشت با بیان اینکه نقش مردم در انقلاب اسلامی نقش بسیار پررنگ و تاثیر گذاری است گفت‌: ‌حضورگسترده اقشار مختلف‌ مردم در‌ عرصه‌های گوناگون،‌ انقلاب اسلامی کشور ما را از دیگر انقلاب های دنیا متمایز کرده است‌.

وی اذعان کرد‌: در شکل گیری انقلاب و حضور در عرصه ها مختلف، همه اقشار حضور داشتند اما در انقلاب های دیگر کشورها فقط اقشار خاصی بودند. ‌

فرماندار رشت خاطر نشان کرد‌: بسیج یک تشکیلات مردمی است که  به فرمان معمار کبیر انقلاب با هدف بصیریت افزایی و حل مشکلات عمومی و همچنین امید آفرینی و فقر زدایی ، امنیت‌، توسعه و آبادانی شکل گرفت.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی با تشکیلات بسیج در برون مرزها از جمله کشور عراق و سوریه توانست ‌دشمنان را زمین گیر کند.

فتح اللهی به تفکر بسیج و اهمیت آن در جامعه پرداخت و اظهار داشت‌: با تفکر بسیجی و  رویکرد جهادی بود که توانستیم اینگونه‌ در برابر تحریم ها و تهدیدات دشمنان بایستم و مشکلات و موانع داخلی را با حضور گسترده مردم حل کنیم.

در این مراسم از زحمات آقای فریبرز عسگر پور در پایگاه بسیج فرمانداری رشت قدردانی به عمل آمد و مصطفی پاکزاد با حکم سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به عنوان فرمانده پایگاه امام علی(ع)‌ بسیج فرمانداری رشت منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه