آتش‌سوزی دو باب خانه ویلایی در سلیمانداراب رشت + تصاویر

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از آتش سوزی دو باب خانه ویلایی در سلیمانداراب این شهرستان خبر داد و علت آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام دانست.

آتش‌سوزی دو باب خانه ویلایی در سلیمانداراب رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، رئیس سازمان آتش نشانی رشت از آتش سوزی دو باب خانه ویلایی در سلیمانداراب این شهرستان خبر داد و علت آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام دانست و اظهارداشت: در این حادثه به قسمت هایی از سقف سه باب منزل مسکونی آسیب های جزیی رسید.

وی از اعزام ۵۹ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه ۱۶ دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به محل حادثه خبر داد و گفت: به محض رسیدن سقف دو باب خانه ویلایی طعمه شعله های آتش بود که تیم های اطفایی سریعا نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام کردند.

شهرام مومنی علت آتش سوزی را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه پشت بام دانست و افزود: در این حادثه به قسمت هایی از سقف سه باب منزل مسکونی آسیب های جزیی رسید و خوشبختانه به کسی آسیب نرسید، اما کوچه های تنگ و باریک بهمراه پارک خودروهای شخصی، پشت بام های بهم تنیده بدون دیوار آتش‌بر در کنار تجمع بسیاری از شهروندان مشکلات و دغدغه عملیات آتش نشانان بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه