عضو حزب موتلفه اسلامی گیلان:

مشارکت در انتخابات دفاع از حیات مردم سالاری است

عضو حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه مردم ایران همواره کنشگرانی فعال بودند گفت: مشارکت در انتخابات گذشته از همه پیامدهایی که دارد، بر تداوم حیات مردم سالاری به عنوان بهترین شکل حکمرانی در جهان اثرگذار است.

مشارکت در انتخابات دفاع از حیات مردم سالاری است

به گزارش ۸دی،یونس سیف زاد  اظهار داشت : برای ایستادگی در برابر ابرقدرتهای دنیا و اعلام پویایی و زنده بودن جامعه ایرانی می بایست در انتخابات مشارکت قوی داشت و همه باید هوشیار باشیم که آحاد ملت برای مطالبی گری در برابر نظام مسئولیت داریم.

وی با تاکید بر اهمیت مشاکت عمومی در انتخابات به خصوص ریاست جمهوری گفت: ضرورت شرکت در انتخابات امسال بیش از سالهای گذشته احساس می شود زیرا دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است و مشارکت حداکثری در این رویداد می تواند نقشه معادلات منطقه ای و حتی جهانی را تغییر دهد.

عضو حزب موتلفه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم با استفاده از شیوه های روانی است بیان کرد : آنها می خواهند با بهره گیری از شیوه های مختلف تبلیغاتی مشارکت در انتخابات را کاهش دهند.

به گفته سیف زاد اما تاریخ ثابت کرده که مردم آگاه و انقلابی ایران همواره دست رد به سینه دشمنان می زنند و با آمدن پای صندوق های رای حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد.

وی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ مسئولیت مهمی را پیش روی ما و همه مسئولان نام قرار داده که از لحاظ بین المللی برای ما بسیار حائز اهمیت است ، هرچه مشارکت بیشتر باشد اقتدار ملی بیشتر خواهد شد که در نتیجه دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهد کرد .

این فعال سیاسی مهمترین مساله و رویداد کشور را در حال حاضر انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: فردی که برای این مسئولیت برگزیده می شود باید به وظیفه خطیر خویش آگاه باشد و بداند چه رسالت مهمی بر عهده می گیرد .

سیف زاد تاکید کرد: رئیس جمهور باید از جایگاهی که می خواهد مسئولیت آن را بپذیرد بع خوبی مطلع باشد و با آگاهی کامل پا به عرصه انتخابات بگذارد و این بار سنگین را بر دوش بگیرد. .

وی با اشاره به اینکه باید با هوشیاری از این گردنه حساس و خطیر عبور کنیم ادامه داد: ایمان ، عدالتخواهی ، عملکرد انقلابی و جهادی ، ایثار و از خودگذشتگی ، اعتقاد به توانمندی های داخلی و جوانان را از خصوصیات یک رئیس جمهور اصلح عنوان کرد.

عضو حزب موتلفه در گیلان جوانان را پیش تازان جامعه اسلامی در مبارزه با دشمنان ایران اسلامی اعلام کرد و گفت: باید کار را به دست نسل جوان سپرد تا کشور از یاس و ناامیدی نجات یابد.

وی سپس خواستار مشارکت گسترده در انتخابات شد و اضافه کرد: مشارکت ضعیف به منزله آسیب جدید خواهد بود لذا مردم باید با بصیرت بالایی که دارند در بزرگترین کنش سیاسی کشور مشارکت کنند تا سرنوشت ایران با بالاترین آرا و بهترین انتخاب تعیین شود.

سیف زاد از اوایل انقلاب وارد عرصه سیاست شد و هم اکنون از طرفداران جبهه اصولگرایی کشور است . از سوابق او می توان به عضویت در حزب موتلفه اسلامی و جانشینی رئیس شورای وحدت شهرستان انزلی اشاره کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه