‍ ‍ حضور در انتخابات ریاست جمهوری از اوجب واجبات است

فرمانده سپاه ناحیه شفت با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات از اوجب واجبات است، گفت:معیارهای اصلح و انتخاب ما ریاست جمهوری باید بر اساس دیدگاه‌ های مقام معظم رهبری بوده و تبیین شود.

‍ ‍ حضور در انتخابات ریاست جمهوری از اوجب واجبات است

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار احمد نقدپور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و حضرت امام خمینی (ره) و یاد وخاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار کرد: اولویت برنامه‌های سپاه و بسیج، مسجد محوری است و معتقدیم تمامی فعالیت‌ها در سپاه و بسیج باید با رویکرد مساجد انجام شود.

وی مساجد را سنگر دفاع در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان دانست و گفت: مساجد سنگر دفاع در برابر توطئه‌های مختلف دشمنان در جنگ نرم و بخصوص در فضای مجازی غبارآلود امروز بوده و باید در راستای توسعه روز افزون مساجد در تمامی عرصه‌ها تلاش وافری انجام داد.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بیان کرد: با گذشت ۳۲ سال از رحلت معمار کبیر انقلاب، شخصیت آن مرد بزرگ فراتر از کشوری و در حد جهانی درخشیده است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، امام راحل (ره) انقلاب را نه برای خود بلکه برای همه مردم می‌خواستند.

نقدپور با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در انتخابات از اوجب واجبات است، تصریح کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور گسترده در انتخابات از مصادیق حفظ نظام بوده و از اوجب واجبات می‌باشد و از همه خواست در این امر خطیر و در جهت شرکت گسترده مردم عزیز در انتخابات پیش قدم بوده و مشارکت مردم در این انتخابات انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.

فرمانده سپاه شفت در پایان با اشاره به معیار‌های انتخاب اصلح گفت:: معیار‌های اصلح و انتخاب ما چه در سطح شورا‌های اسلامی و چه در سطح ریاست جمهوری باید بر اساس دیدگاه‌های مقام معظم رهبری بوده و تبیین شود و می‌بایست با بصیرت و آگاهی بخشی کامل انتخاب کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه