امام جمعه موقت بخش سنگر:

صدا و منش یک رهبر در جامعه اسلامی بر اساس تربیت و وحدت است

امام جمعه موقت بخش سنگر صدای یک رهبر در جامعه اسلامی و منش ایشان را در نظام ولایی بر اساس تربیت و وحدت دانست و گفت: مسئله مهم برای خادمان نظام در مجلس انقلابی بودن و انقلابی ماندن است.

صدا و منش یک رهبر در جامعه اسلامی بر اساس تربیت و وحدت است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «رجب اسماعیل پور» در خطبه‌های نماز امروز با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: در انتخابات باید بیش از همه وجهه عقلانیت را ببینیم.

امام جمعه موقت بخش سنگر با بیان اینکه خیلی‌ها برای انقلاب زحمت کشیده اند و خون ها به پایش ریخته اند گفت: ما باید همواره حافظ و پیرو این مسیر و راه باشیم.

وی به بعضی نکات در فرمایشات مقام معظم رهبری که روز گذشته با نمایندگان مجلس بیان شد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری توصیه هایی به نمایندگان مجلس داشتند که انقلابی بودن و انقلابی ماندن یکی از آن توصیه ها بود.

حجت الاسلام اسماعیل پور اظهار کرد: بعضی از کارهای هیجانی را اشتباه انجام می‌دهیم که بیشتر در قشر جوان دیده می شود و باید در انتخابات پیش رو عقلانیت و تجربه ها مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس خواستند که در مسائل اجرایی کشور دخالت نکنند و شان نمایندگان مجلس را پایین نیاورید که ما این مسئله را در بعضی از استان ها و شهرها می‌بینیم.

حجت ااسلام اسماعیل پور بیان کرد: ما هم به عنوان مطالبه گر باید بدانیم که چه چیزهایی را از نماینده باید بخواهیم، نه اینکه نمایندگان ما به دنبال این باشند که کدام شخص را در کدام سازمان مدیر کل و رئیس کنند.

وی گفت: ما باید در نوع تعاملات خود دچار تعارفات نشویم از این رو باید باید از نمایندگان شهر خود بخواهیم مواضع انقلابی را پیگیری کنند.

حجت الاسلام اسماعیل پور اذعان کرد: یک نماینده باید نگاهش به جامعه نگاه جامعه امام زمانی(عج) باشد و اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس و… باید طوری حرف بزنند و کار انجام دهند که به انقلاب اسلامی کمک شود نه اینکه امتیازی را به خاطر موقعیت خودشان برای دوستان و بستگانشان فراهم کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مطالبه‌گری خوب و بجا، یکی دیگر از توصیه های حضرت آقا را بی احتیاطی در استفاده از تریبون مجلس عنوان کرد و افزود: خیلی چیزها نباید در پشت تریبون ها گفته شوند تا در فضای مجازی مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

حجت الاسلام اسماعیل پور گفت: زیرا آفت ها و شبهاتی که بعد از بیان هر حرفی ایجاد می‌شود به همین سادگی جبران نخواهند شد.

وی در ادامه صدای یک رهبر در جامعه اسلامی و منش رهبر در نظام ولایی را بر اساس تربیت و وحدت دانست و اظهار کرد: فضای سیاسی اجتماعی منطقه را نگاه کنید، در یک گام ۴۰ ساله، نماد استکبار و غاصب اسرائیل کمتر از ۲۰۰ کیلومتر رسید.

حجت الاسلام اسماعیل پور اضافه کرد: پیروزی اخیری که برای ما و افتضاحی که برای استکبار در دنیا اتفاق افتاد را ببینید، این همان مسیر درست و تعالی است.

وی گفت: انسانها باید غربال شوند چرا که ما در این عصر هر چه به ظهور نزدیک تر می شویم نمی خواهیم کسی را قبول کنیم که انسان کامل باشد.

خطیب جمعه سنگر با تاکید بر اینکه امید را می توان در کل فرمایشات حضرت آقا مشاهده کرد افزود: این امید بخاطر این است که نگاهشان به آینده است و آن را درخشان می بینند و تحلیل درستی از وضع عمومی دارند.

حجت الاسلام اسماعیل پور ادامه داد: در دوره آخرالزمانی همه ما مسئول هستیم و اگر دقت نکنیم امام عصر(عج) نمی آیند، از این رو ما آدم ها باید رشد کنیم و پذیرش داشته باشیم که یک انسان کامل را بپذیریم.

وی نگاه به انتخابات و رای دادن به شخص یا اشخاصی را منوط بر نگاه آخرالزمانی نامزدها عنوان کرد و گفت: نباید گول برخی شعارها را بخوریم بلکه باید مسئولی انتخاب کنیم که همه هم و غمش اشتغال جوانان و معیشت مردم باشد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه