رییس خانه احزاب گیلان مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می دهد

رئیس خانه احزاب و دبیر حزب عدالت طلبان گیلان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتدار و مقبولیت هر نظامی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

رییس خانه احزاب گیلان مشارکت در انتخابات اقتدار نظام را افزایش می دهد

به گزارش ۸دی،داراب مجد  با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه های انقلاب همواره در دفاع از نظام و حاکمیت حضور داشته اند ، اظهار داشت: زمانی که مشارکت بیشتر می شود نقاط قوت را بهتر می توانیم ، احساس کنیم و نشاط سیاسی و اجتماعی در جامعه هم بالا می رود .

وی همچنین مشارکت بالای مردم در انتخابات را موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: دولت های استکباری که همواره بدخواه ملت ایران اسلامی هستند تمامی اتفاقات کشور را به دقت رصد می کنند بنابر این باید تلاش کنیم تا مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد ، دولت ها مسئول این امر هستند، افزود: کسانی که در گذشته در انتخابات شرکت می کردند و در این دور تصمیم به عدم شرکت گرفته اند ، افرادی هستند که می بینند ادعاها و تعریف ها با واقعیات همخوانی ندارد اما مقصر نظام نیست ، بلکه عملکرد دولت هاست.

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی در گیلان خاطر نشان کرد: دولت ها وظیفه دارند تا به تکالیفی که قانون برعهده آنها گذاشته عمل نمایند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. گیلان حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه