فرمانده انتظامی سیاهکل خبر داد:

توقیف خودرو قاچاقچی چوب در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: ۹ تن چوب قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در اتوبان سیاهکل به سنگر کشف شد.

توقیف خودرو قاچاقچی چوب در سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین امیدخواه” مبارزه با قاچاقچیان چوب و جلوگیری از قاچاق را نیازمند عزم همگانی و همکاری همه دستگاه‌ها و آحاد مردم عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرایم به ویژه قاچاق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.
وی با بیان اینکه اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد متخلفان و سودجویان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق چوب حین گشت‌زنی در محور دیلمان به سیاهکل به یک دستگاه کامیون حین تردد در این مسیر مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از کشف ۹ تن چوب قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و بیان داشت: در این راستا متهم ۴۳ ساله برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه چوب‌های قاچاق به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ امیدخواه در پایان در پایان با اشاره به پیامدهای ناشی از قطع بی‌رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست، برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت‌طلب با پلیس همکاری کرده و در صورت شناسایی کسانیکه که اقدام به تاراج منابع ملی می‌کنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه