فرمانده انتظامي سیاهکل خبر داد:

کشف سموم کشاورزی قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی سیاهکل گفت: بیش از ۲ هزار لیتر سم کشاورزی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در این شهرستان کشف شد.

کشف سموم کشاورزی قاچاق در سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حسین امیدخواه” با بیان اینکه قاچاق به عنوان یک آفت خطرناک سد راه پویایی اقتصاد و سلامت تجارت کشور محسوب می‌شود اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است.
وی افزود: در راستای مقابله با قاچاق کالا و برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران یگان امداد هنگام پایش و کنترل خودروهای عبوری در اتوبان سیاهکل به سنگر به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در ادامه بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر انواع سموم کشاورزی قاچاق که داخل گالن‌های ۲۰ لیتری بود، کشف شد.
این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۴۴ ساله در این راستا به مرجع قضائی خبر داد و اذعان داشت: سموم کشاورزی به اداره جهاد کشاورزی تحویل داده شد.
سرهنگ امیدخواه تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۲۲۵ میلیون ریال برآورد کردند.
وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه فعالیت قاچاقچیان یا متخلفان و مجرمان، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری آنها نیز اقدام شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه