فرمانده سپاه ناحیه رودبار تأکید کرد: لزوم تقویت ترویج فرهنگ کار و روحیه بسیجی در جامعه

فرمانده سپاه ناحیه رودبار با اشاره به اینکه محرومیت زدایی اولویت اصلی بسیج سازندگی است، گفت: باید فرهنگ کار و روحیه بسیجی در جامعه تقویت و ترویج شود.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار تأکید کرد: لزوم تقویت ترویج فرهنگ کار و روحیه بسیجی در جامعه

به گزارش ۸دی،سرهنگ حسن فیضیان  ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی، اظهار کرد: بسیج سازندگی نگاه بسیجی و جهادی در راستای رشد و توسعه کشور در زمینه‌های آموزشی، عمرانی، پزشکی، فرهنگی است.

وی، با بیان اینکه بسیج سازندگی به دنبال اولویت‌ها و اثر بخشی‌ها است، اضافه کرد: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ترویج فرهنگ کار و روحیه بسیجی در میدان کار و تلاش، ایجاد فضای مناسب برای فعالیت گروهی و افزایش توان فنی جوانان از اهداف و اقدامات فعالیت‌های بسیج سازندگی است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار، محرومیت زدایی را یکی دیگر از اهداف بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: عمران و آبادانی روستاها و مناطق کشور، کمک برای رفع بیکاری، تسریع پروژه‌های کوچک و زود بازده نیز در همین راستا انجام می‌پذیرد.

فیضیان ادامه داد: بسیج سازندگی با تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه‌های دولتی و استفاده از ظرفیت‌های اقشار و رده‌های بسیج، در حال اجرای اهداف و برنامه‌ها است.

وی افزود: تقویت روحیه سازندگی بیانگر این است که شعار به یاد ماندنی امام عزیز مبنی بر اینکه «ما می‌توانیم» با تلاش و کوشش و تلاش جمعی تحقق یافتنی است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار به دیگر اولویت‌های بسیج سازندگی اشاره و بیان کرد: بسیج سازندگی با تنوع فعالیت‌های سازندگی نظیر طرح هجرت، فعالیت‌های سازندگی، اردوهای جهادی، علمی و آموزشی زمینه حضور گسترده جوانان و دانشجویان در صحنه را فراهم می‌کند.

فیضیان، با اشاره به تعامل بسیج سازندگی با نهادهای شهرستان رودبار، گفت: بر مبنای همین تعامل در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان گام بر می‌داریم.

وی، مسکن محرومین، اهدای کمک‌های معیشتی و رزمایش مواسات، برگزاری اردوی جهادی، رفع مشکلات روستاها در حوزه آبرسانی را از اقدامات صورت گرفته در این زمینه عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه