خط مستقیم مبادلات پستی رشت به سه استان دیگر فراهم شد

مدیرکل پست گیلان از راه اندازی خط مستقیم مبادلات پستی از رشت به مقاصد استان های مازندران ، اصفهان و اردبیل به منظور افزایش سرعت و امنیت خدمات پستی خبر داد.

خط مستقیم مبادلات پستی رشت به سه استان دیگر فراهم شد

به گزارش ۸دی،مهدی فخربین سبحانی  اظهار داشت: اجرای خط های مستقیم مرسولات پستی استان گیلان به مقصد استان های اردبیل ، اصفهان و مازنداران بعد از قبول از مشتری، در استان تجزیه و به مراکز این استان ها ارسال می شود.

وی یادآور شد : خط مستقیم رشت به اصفهان شامل مرسولات استان های چهارمحال و بختیاری ، شیراز ، خوزستان و اصفهان بوده و خط مستقیم رشت به مازندران شامل مرسولات استان های مازندران ، گلستان ، سمنان و خراسان شمالی است.
وی تصریح کرد: با اجرای خط مستقیم و ایجاد کانون های پستی منطقه ای در کشور، سرعت ارسال و امنیت مرسولات بدلیل انجام یک مرحله تخلیه از آسیب دیدگی مرسولات جلوگیری و باعث افزایش رضایت مشتریان خواهد شد .
سبحانی افزود : همزمان با شیوع ویروس کرونا با توسعه تجارت الکترونیک و با هدف حمایت از استارتاپ های نوپا و استقبال مردم از خریدهای اینترنتی شرکت ملی پست با بکارگیری از تمام زیر ساختها و امکانات موجود و ایجاد کانون های منطقه ای و همچنین بهره گیری از ظرفیتهای حمل و نقل هوایی و ریلی در کشور توانسته اقدام ارزشمندی در جهت افزایش رضایت و اعتماد مردم به استفاده از خدمات پستی و کمک به قطع زنجیره کرونا در سطح کشور بردارد .
مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه رضایت مشتریان همواره از مهمترین اهداف این نهاد خدمت رسان بوده است، گفت : همچنان شرکت ملی پست با تجهیز سخت افزاری ، استفاده از فناوری های نوین و زیر ساختهای موجود برای ارائه خدمات مطلوب تر در حال گام برداشتن به سمت ارائه خدمات باکیفیت با تمام ظرفیتها می باشد .

پست گیلان دارای ۲۳۹ دفتر ارتباطی ، ۲۸۸ دفتر فناوری اطلاعات ICT ، هفت نمایندگی پست و ۵۱ نقطه دولتی ارائه خدمات پستی در کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه