فرمانده انتظامي رودبار خبر داد:

جاسازی بیش از ۵ کیلو موادمخدر در خودروی نیسان در رودبار 

فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۵  کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.

جاسازی بیش از ۵ کیلو موادمخدر در خودروی نیسان در رودبار 

به گزارش ۸دی،سرهنگ “حمیدرضا فیضی” با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌‎شود اظهار داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.
وی ادامه داد: ماموران ایست و بازرسی مستقر در محور مواصلاتی رودبار به رشت به یک دستگاه خودرو وانت نیسان که از مسیر جنوب به شمال در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۵ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو موردنظر جاساز شده بود، خبر داد و گفت: در این رابطه متهم ۴۰ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند خاطرنشان کرد: مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه