کرونا جان ۴۳۴ هموطن را گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌‌باختگان این بیماری به ۷۰ هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

کرونا جان ۴۳۴ هموطن را گرفت

به گزارش ۸دی، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه آمار کرونا از دیروز تا امروز طبق معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۷۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۴۶۷ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید_۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۵۹ هزار و ۹۰۶ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۳۴ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌‌باختگان این بیماری به ۷۰ هزار و ۹۶۶ نفر رسید.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۹۲۳ هزار و ۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۵  هزار و ۳۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و ۱۵ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۵۶۰ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

“سیما سادات لاری” تصریح کرد: در حال حاضر ۱۹۸ شهر در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه