رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خبر داد؛

برگزاری مراسم شب های قدر در آستارا

حجت الاسلام حبیبی از برگزاری مراسم شب های پرفضیلت قدر با رعایت جدی و کامل دستورالعمل های بهداشتی در حیاط مساجد شهری و روستایی شهرستان آستارا خبر داد.

برگزاری مراسم شب های قدر در آستارا

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام محمدمهدی حبیبی اظهارکرد: به واسطه روزه، معنویت ما بالا می رود و انسان از گناه دور می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقویت و ترویج فرهنگ دینی در جامعه است، افزود: در این راستا ۵۰ مسجد با مجوز ستاد مقابله با کرونای شهرستان در اوقات اذان ظهر و مغرب و عشاء برای اقامه نماز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باز می شود.

وی از برگزاری مراسم شب های پرفضیلت قدر در شهرستان آستارا خبر داد و تصریح کرد: مراسم شب های قدر با رعایت جدی و کامل پروتکل های بهداشتی در حیاط مساجد شهری و روستایی شهرستان آستارا برگزار می شود.

حجت الاسلام حبیبی به اجرای پویش محله همدل در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری بین مردم اجرا می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: در قالب این پویش افراد محلات با جمع آوری کمک های نقدی از خیران به آزادی زندانیان، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، توزیع افطاری ساده و پرداخت وام قرض الحسنه اقدام می کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح فصل بندگی در شهرستان آستارا، تصریح کرد: در این طرح روحانیون به تفسیر آیات قرآن با محوریت امیدافزایی و همدلی اقدام می کنند.

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه طرح فصل بندگی تا پایان ماه مبارک رمضان در شهرستان آستارا اجرا می شود، خاطرنشان کرد: این طرح به همت اداره تبلیغات اسلامی و با مشارکت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و اداره اوقاف و اوقاف و امور خیریه در مساجد شهرستان آستارا اجرا می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه