استکبار ستیزی از اصول لاینفک دانشجوی امروز است

شانزده آذر نمادِ بیداری و در حقیقت سَمبُل پایداری جنبشِ دانشجویی در برابر طوفان­ های سهمگینِ حوادثِ تاریخی بوده است.۱۶ آذر ماه نماد کامل استکبار ستیزی دانشجویان این مرز بوم است.

استکبار ستیزی از اصول لاینفک دانشجوی امروز است

به گزارش ۸دی نیوز، شانزده آذر نمادِ بیداری و در حقیقت سَمبُل پایداری جنبشِ دانشجویی در برابر طوفان­ های سهمگینِ حوادثِ تاریخی بوده است.۱۶ آذر ماه نماد کامل استکبار ستیزی دانشجویان این مرز بوم است، ۱۶ آذر ماه یادآور خون های ریخته شده ی دانشجویانی است که برای بیداری این ملت اذان گفتند. روز دانشجوروز بیداری، بیدار ترین قشر جامعه است که رسالت آگاه سازی همه کشور را بر عهده دارد.

امروزه دانشجویان در ساختن نظم نوین جهانی به نفع اسلام و ایران سخت درحال کوشش و فعالیت اند و هر سدی که پیش روی شان باشد از بیخ و بن خواهند برچید و ظالمان دنیا بدانند که اسستکبار ستیزی از اصول لاینفک دانشجوی امروز است و زیر بار یک کلمه زور هم نخواهند رفت و برای دانشجوی امروز تمام ۱+۵ ها می شود حسین(ع) و اعتقادات را به آب و نان نخواهند فروخت.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانشجو خصوصاً سه شهید ۱۶ آذر ۱۳۳۲، تصریح کرده است: حرکت رو به جلو جوانان و دانشگاهیان در تولید علم و دانش در کشور عزیزمان، به الگویی بی‌بدیل و عنصری الهام‌بخش برای همه ملت‌های جهان به خصوص مسلمانان دنیا تبدیل شده و از این منظر بایستی اذعان داشت که موج بیدارگری و عزت‌خواهی جنبش دانشجویی مسلمان،‌ مرزهای جغرافیایی ایران را در نوردیده و عرصه‌ای جدید از چالش بین آزادی‌خواهان جهان و مستکبران عالم را رقم زده است. عرصه‌ای که به فضل پروردگار، در نهایت به برقراری همه جانبه عدالت و پیروزی صالحان خواهد انجامید.

تعجیل در نبرد آخرالزمانی ایران و صهیونیست؛ صلوات

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه