بررسی مشکلات شهرستان رودبار در دیدار با فرماندار این شهرستان

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان به منظور بررسی مشکلات طلاب و روحانیون شهرستان رودبار با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

بررسی مشکلات شهرستان رودبار در دیدار با فرماندار این شهرستان

به گزارش ۸دی،  حجت‌الاسلام‌ و المسلمین لاکانی مدیرکل این مرکز در ابتدای این جلسه به تبیین جایگاه و فعالیت‌های مرکز خدمات پرداخت و گزارشی از عملکرد این مرکز در خدمت رسانی به طلاب این منطقه ارائه نمود.
حجت الاسلام و المسلمین لاکانی در ادامه تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه جهت حمایت از طلاب و روحانیون منطقه را خواستار شد و افزود: اکثر طلاب و روحانیون استان و به ویژه شهرستان رودبار اجاره نشین هستند و به خصوص در این ایام کرونا با مشکل بسیار نیز مواجه می‌باشند که نیاز است با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مربوطه در جهت رفع مشکل آنان گام‌های اساسی برداشت تا با دغدغه کمتری مشغول به درس و تبلیغ باشند.
وی همچنین اظهار داشت: بخشی از خانواده‌های طلاب نیز در زمینه خود اشتغالی دارای مدارک فنی و حرفه‌ای بوده اما به دلایلی ازجمله نداشتن امکانات و زیرساخت‌های موجود و نداشتن دسترسی با بازار فروش نیاز به حمایت دارند که امید است با همکاری همه مسئولین استانی بتوانیم در حمایت از این خانواده‌ها، گام برداریم.
در ادامه، مهندس عباسقلی زاده فرماندار شهرستان رودبار نیز ضمن تقدیر از عملکرد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان و از نگاه دلسوزانه و تلاش‌های مدیرکل مرکز خدمات استان در جهت رفع مشکلات طلاب و روحانیون این منطقه، اظهار داشت: جهت هرگونه خدمت‌رسانی به طلاب و همکاری با مرکز خدمات در راستای کاهش مشکلات روحانیون این شهرستان آمادگی داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه