رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در رشت با ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علیرضا حدادی” با بیان اینکه وقوع جرایمی همچون سرقت و بازتاب منفی آن در سطح جامعه می‌طلبد که پیشگیری از وقوع آن از اولویت‌های اصلی پلیس در اجرای ماموریت‌ها باشد اظهار داشت: مهمترین اولویت برنامه‌های پلیس اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم، به ویژه سرقت با همکاری مردم است.
وی در ادامه به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان رشت و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت از پارکینگ منازل در شهرستان رشت به همراه ۲ نفر از همدستانش خبر داد و افزود: سارق ۳۵ ساله به همراه دو همدست ۳۲ و ۲۸ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، به شهروندان توصیه کرد، با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیس می‌توانند از وقوع بسیاری از جرایم به‌ ویژه سرقت جلوگیری کنند و ناکامی مجرمان را رقم بزنند که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه