معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

تصفیه خانه شیرآبه در کاهش خطرات زیست محیطی زباله در سراوان تاثیرگذار است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه تصفیه خانه شیرآبه در کاهش خطرات زیست محیطی زباله در سراوان تاثیرگذار است، گفت: جلسات متعددی در دادگستری گیلان برای ادامه و استمرار فعالیت تصفیه خانه برگزار و مجری طرح نیز متعهد شده ظرف مدت یک ماه آن را به شهرداری رشت تحویل دهد.

تصفیه خانه شیرآبه در کاهش خطرات زیست محیطی زباله در سراوان تاثیرگذار است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز از محل دفن زباله سراوان رشت و تصفیه خانه شیرآبه آن بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان نیز در این بازدید حضور داشت و گفت: بازدید امروز رئیس کل دادگستری گیلان در راستای احقاق حقوق عامه و مطالبه گری شهروندان برای ساماندهی وضعیت دفن زباله در منطقه سراوان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در جریان این بازدید، طرحی با عنوان بهسازی محل دفن زباله از سوی مشاور شهرداری رشت ارایه و توضیح داده شد، گفت: این طرح برای جلوگیری از رانش زمین و مهار زباله و دفع حشرات و آفات که موجب آزار مردم منطقه هستند ارایه شده و همچنین با کاهش حجم شیرابه، مکمل تصفیه خانه خواهد بود.

آقایی با بیان اینکه تصفیه خانه شیرآبه در کاهش خطرات زیست محیطی زباله در سراوان تاثیرگذار است، اظهار داشت: جلسات متعددی در دادگستری گیلان برای ادامه و استمرار فعالیت تصفیه خانه برگزار و مجری طرح نیز متعهد شده ظرف مدت یک ماه آن را به شهرداری رشت تحویل دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در پایان افزود: دستگاه قضایی بر روند اجرای امور نظارت دارد و در صورت اهمال و قصور مسئولان در انجام وظایف شان در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه