رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان خبر داد:

استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در رشت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک منزل در شهرستان رشت خبر داد.

استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در رشت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “ارحام عفت‌دوست”  اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با این پدیده قبیح به عنوان یکی از مهمترین اولویت ماموریت‌های پلیس در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه جانبه و رصد فعالیت مشترکان از استفاده غیرمجاز از انشعاب برق در یک منزل مسکونی واقع در یکی از خیابان‌های شهر رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته این مکان مورد شناسایی قرار گرفت افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز به همراه اکیپی از حراست اداره برق به این مکان اعزام شدند.
این مقام انتظامی به کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در بازرسی از این منزل اشاره کرد و اذعان داشت: متهم ۳۱ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عفت‌دوست گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش اقلام کشف شده، یک میلیارد ریال است.
وی در پایان احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور قلمداد کرد و بیان داشت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه