رئیس کل دادگستری گیلان:

تأخیر در پروژه راه آهن رشت ـ انزلی پذیرفتنی نیست

رئیس کل دادگستری گیلان با تاکید بر تسریع در عملیات ساخت راه آهن رشت-انزلی گفت: در حال حاضر با تامین شدن بودجه لازم و فراهم بودن مصالح مورد نیاز، بهانه ای برای تاخیر در پروژه راه آهن رشت-انزلی پذیرفتنی نیست.

تأخیر در پروژه راه آهن رشت ـ انزلی پذیرفتنی نیست

به گزارش ۸دی،  به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین خلیلی با همراهی سیدرحمان سیدزاده و احمد آقایی معاونین قضایی در بازدید از پرژه احداث راه آهن رشت – انزلی بر تسریع عملیات ساخت راه آهن رشت-انزلی تاکید کرد و خواستار آن شد تا عقب ماندگی از برنامه با افزایش شیفت های کاری و تیم های عملیاتی جبران و گزارش آن به دستگاه قضایی ارایه شود.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات ساخت راه آهن رشت-انزلی گفت: در حال حاضر با تامین شدن بودجه لازم و فراهم بودن مصالح مورد نیاز، بهانه ای برای تاخیر در پروژه راه آهن رشت-انزلی پذیرفتنی نیست.

رییس کل دادگستری گیلان از همراهی مدیران دستگاه های مسئول در بازدید، از دست اندرکاران این پروژه ملی خواست تا در صورت برخورد با مشکلات و موانع اداری، آن را گزارش دهند تا از سوی دستگاه ها در اسرع زمان مورد پیگیری قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی همچنین در ادامه این بازدید از روند کند و عقب ماندگی در تکمیل بخشی از مسیر این خط آهن انتقاد کرد و خواستار آن شد تا در کوتاه مدت این عقب ماندگی از برنامه با افزایش شیفت های کاری و تیم های عملیاتی جبران و گزارش آن به دستگاه قضایی ارایه شود.

گفتنی است در این بازدید، علی اوسط اکبری مقدم معاون امور عمرانی استانداری گیلان و مدیران کل راه و شهرسازی، آب منطقه ای، منابع طبیعی، محیط زیست و صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه