واکنش تلویحی روحانی به “گاندو”: چرا از دست‌آوردهای دولت فیلم نمی‌سازید؟

روحانی با بیان اینکه این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران و دولت دوازدهم و با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری بود که توانستیم آمریکا را شکست بدهیم، گفت: چرا برای این پیروزی فیلم ساخته نمی‌شود؟ نباید واقعیت‌ها را تحریف کرد و باید از پول ملّت برای ساخت واقعیات استفاده کرد.

واکنش تلویحی روحانی به “گاندو”: چرا از دست‌آوردهای دولت فیلم نمی‌سازید؟

به گزارش ۸دی، رئیس‌جمهور، صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ فروردین) در جلسه هیأت دولت گفت: در روزهای اخیر ما شاهد فصل تازه‌ای از تجدید حیات برجام هستیم. همه کشورهای متعهد در برجام در این روزها در وین اجتماع کردند؛ با ترکیب‌های مختلف با ترکیت ۱+۴ با حضور ایران ۱+۴ با حضور آمریکا، امّا به هر نحوی که بوده، صدای واحد شنیده می‌شود و آن اینکه همه اطراف این توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ راه حلی بهتر از توافق برجام و هیچ مسیری جز اجرای کامل برجام وجود ندارد.

وی ادامه داد: به نظر من این یک موفقیت جدید برای جمهوری اسلامی ایران است. دولت یکی از افتخاراتش این است که در سال ۹۷ و ۹۸ و۹۹ و در ماه اولیه ۱۴۰۰ با همه سختی‌ها و شدیدترین تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، کشور را طوری اداره کرد که نه دوستان حتی دشمنان ما امروز اعتراف دارند که فشار حداکثری شکست خورده است. این بالاترین عمل و موفقیت این دولت است.

روحانی ادامه داد: این پیروزی سیاسی ملت بزرگ ایران و دولت دوازدهم و با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری بود که توانستیم آمریکا را شکست بدهیم. چرا برای این پیروزی فیلم ساخته نمی‌شود؟ نباید واقعیت‌ها را تحریف کرد و باید از پول ملّت برای ساخت واقعیات استفاده کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه