انتصاب یک گیلانی بعنوان نخستین مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی بخش آب کشور

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در احکامی جداگانه، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی و مدیرکل جدید دفتر حقوقی این شرکت را منصوب کرد.

انتصاب یک گیلانی بعنوان نخستین مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی بخش آب کشور

به گزارش ۸دی، طی احکامی از سوی “قاسم تقی زاده خامسی”، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، “محمدرضا عزیزپور پیرسرایی” به عنوان مدیرکل دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی منصوب شد.

از جمله مواردی که در حکم انتصاب “محمدرضا عزیزپور پیرسرایی” آمده، تدوین دستورالعمل‌ها و نظام‌نامه‌های تحلیل شرایط محیط اجتماعی در سطح ملی و حوضه‌های آبریز و شناسایی دلایل مناقشات بین حوضه‌ای و استانی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشگیری و مدیریت آنها است.

انتصاب مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران

همچنین”حسین زمانی” به سمت مدیرکل دفتر حقوقی این شرکت منصوب شد، تهیه و تدوین نقشه راه سیاست حقوقی و لوایح قانونی مورد نیاز آب کشور و بررسی طرح‌های قانونی مربوطه نیز از جمله مواردی است که در حکم انتصاب “حسین زمانی” مورد تاکید قرار گرفته است.

انتصاب مدیرکل دفتر مدیرعامل وهیات مدیره و امور مجلس شرکت مدیریت منابع آب ایران
همچنین مدیرکل دفتر مدیرعامل وهیات مدیره و امور مجلس شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شد.

در پی فراخوان صورت گرفته برای انتخاب مدیران جدید شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی حکمی از سوی “قاسم تقی زاده خامسی” ،معاون وزیرنیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل  شرکت مدیریت منابع آب ایران ، “سیف اله آقا بیگی “، به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل و هیات مدیره و امور مجلس  این شرکت منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه