رئیس سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

آتش سوزی خودروی سواری و مهار آن توسط یک شهروند در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از آتش گرفتن خودرو سواری و مهار آن توسط یک شهروند خبر داد و گفت: ۶ آتش نشان بهمراه دو دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در جاده جیرده اعزام شدند.

آتش سوزی خودروی سواری و مهار آن توسط یک شهروند در رشت

به گزارش ۸دی،شهرام مومنی از آتش گرفتن خودرو سواری و مهار آن توسط یک شهروند خبر و اظهارداشت: ۶ آتش نشان بهمراه دو دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در جاده جیرده اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش قبل از رسیدن آتش نشانان مهار شد، گفت: خوشبختانه با هوشیاری یکی از شهروندان حاضر در محل، آتش توسط دو دستگاه خاموش کننده مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

مومنی ضمن تاکید بر اینکه آتش سوزی ها (به استثنای انفجارات) در مراحل اولیه کوچک هستند که با گذشت زمان گسترش می یابند، افزود: استفاده از خاموش کننده های دستی در ابتدای شروع آتش سوزی ها برای کاهش و به حداقل رساندن خسارات بسیار حائز اهمیت است.

رئیس آتش نشانی رشت از شهروندان خواست که حتما یک کپسول آتش نشانی و اطفای حریق در منازل، مغازه ها، خودروها و دیگر مکان های تردد نصب کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به شهروندان علاقمند آموزش های لازم برای استفاده از خاموش کننده دستی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه