فرمانده انتظامی ماسال خبر داد:

کشف بیش از یک تن آرد احتکارشده در ماسال/ دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی ماسال گفت:یک تن و ۴۴۰ کیلو گرم قاجاق در بازرسی از یک انبار در این شهرستان کشف شد.

کشف بیش از یک تن آرد احتکارشده در ماسال/ دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت

به گزارش ۸دی،سرهنگ “مجید تقی‌زاده” به شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان ارزاق عمومی و مورد نیاز مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با برهم زنندگان نظام اقتصادی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.
وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار آرد در یکی از انبارهای سطح شهر ماسال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی همه‌جانبه انبار مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند افزود: در بازرسی از این انبار، یک تن و ۴۴۰ کیلوگرم آرد احتکاری کشف شد.
این مقام انتظامی به معرفی متهم ۵۰ ساله این پرونده به مرجع قضایی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش آردهای کشف شده را ۶۵ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ تقی‌زاده در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

*دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت 

-فرمانده انتظامی ماسال از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “مجید تقی‌زاده” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اظهار داشت: مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، یک متهم سابقه‌دار را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ماسال افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه سارق ۴۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اذعان داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه