فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

توقیف بیش از ۶ تن گوشت فاقد مجوز در رودسر

فرمانده انتظامی رودسر از کشف ۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

توقیف بیش از ۶ تن گوشت فاقد مجوز در رودسر

به گزارش ۸دی،سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی” برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان رودسر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان، یک دستگاه فوتون و یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها، ۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی راننده‌های ۳۲، ۳۵، ۳۷ و ۳۸ ساله به همراه محموله‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره صمت شهرستان رودسر شدند تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را بیش از ۴۹۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حمل اینگونه محموله‌ها باید با مجوز مبادی زیربط و خودرو‌های مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیدت برخورد می‌کند.

توقیف محموله‌های گوشت قرمز فاقد مجوز در رودسر
فرمانده انتظامی رودسر گفت: بیش از ۲ تن گوشت قرمز فاقد مجوز در ایست و بازرسی این شهرستان کشف شد.
سرهنگ “سید جلال‌الدین جوانمردی”  برای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق، کنترل محورهای مواصلاتی به صورت مستمر از سوی پلیس شهرستان رودسر انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه ماموران انتظامی ایست و بازرسی چابکسر حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی رانندگان ۲۷، ۲۹ و ۳۷ ساله به همراه محموله‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره صمت شهرستان رودسر شدند تصریح کرد: کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: حمل اینگونه محموله‌ها باید با مجوز مبادی ذیربط و خودرو‌های مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هرگونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیدت برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه