طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در گیلان به اجرا درآمد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از آغاز اجرای طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در این استان همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی در گیلان به اجرا درآمد

به گزارش ۸دی، سیاوش غلامی اظهار کرد: طرح کنترل کرونا در مبادی مرزی تا پانزدهم فروردین سال آینده با حضور ۲۲ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در یک منطقه مرزی استان گیلان در آستارا “پایانه مرزی” این شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح امدادگران و نجاتگران جمیعت هلال احمر در کنار نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در انجام تست کرونا اقدام خواهند کرد.

غلامی گیلان بیان داشت: در اجرای طرح کنترل مبادی مرزی در مرز آستارا محلی برای قرنطینه افراد در صورت مثبت شدن تست کرونا آنان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نوروز امسال همانند سال گذشته با توجه به شرایط بیماری کرونا طرح راهنمای مسافران نوروزی همانند سال های قبل در گیلان نداریم، یادآور شد: ۴۳ پایگاه، پست موقت و شعبه هلال احمر گیلان برای خدمات رسانی احتمالی در ایام نوروز فعال است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان خاطر نشان کرد: یک پایگاه امداد هوایی با یک فروند هلیکوپتر برای خدمات رسانی در فرودگاه رشت مستقر است.

جمعیت هلال احمر گیلان ۱۴ هزار و ۳۶ عضو و داوطلب دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه