مهدی حسین نژادی

شکست شهرداری آستارا از شاهین بوشهر/ ادامه صدرنشینی تیم گیلانی + تصاویر

آغاز نیم‌ فصل دوم لیگ آزادگان با شکست صدرنشین رقابت‌ها در ورزشگاه وحدت آستارا آغاز شد و تیم فوتبال شهرداری آستارا با نتیجه ۳ بر ۱ از حریف قدرتمند جنوبی خود شکست خورد.

شکست شهرداری آستارا از شاهین بوشهر/ ادامه صدرنشینی تیم گیلانی + تصاویر

به گزارش هشت دی، تیم فوتبال شهرداری آستارا علی رغم ارائه یک بازی خوب و هجومی از تیم شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد.

نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و گل های تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را در نیمه دوم بازی به ترتیب در دقایق ۶۵، ۷۹ و ۸۷ بازی رضا صدری، علیرضا ابراهیمی و رضا دهقان به ثمر رساندند و تک گل تیم فوتبال شهرداری آستارا را امین حقده در دقیقه ۷۵ نیمه دوم بازی به ثمر رساند.

شهرداری آستارا در نیمه دوم بازی اسیر ضد حملات شاهین شهرداری بوشهر شد و ایمان صادقی دروازه بان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر بارها با واکنش های خود در مقابل حملات پی در پی شهرداری آستارا مقاومت کرد و ستاره بازی بود.

تیرک دروازه در نیمه دوم بازی نیز دو بار مانع گلزنی تیم فوتبال شهرداری آستارا شد اما در مجموع تیم فوتبال شهرداری آستارا با هجده بازی هم اکنون با ۳۱ امتیاز در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

گفتنی است پیش از آغاز مسابقه در پی درگذشت اسفندیار عشایری سرپرست امید های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آستارا و از پیشکسوتان فوتبال این شهرستان مرزی، هر دو تیم با یک دقیقه سکوت یاد و نام وی را گرامی داشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه