۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در انزلی آزاد شدند

سرهنگ پاسدار “مهدی صفاتی”، فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی: با کمک خیران بندرانزلی ۲۴۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد که با این مبلغ، ۳۰ تن از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در انزلی آزاد شدند

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار “مهدی صفاتی” بعدازظهر چهارشنبه(۲۰ اسفند ۹۹) در حاشیه مراسم گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بندرانزلی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و به مناسبت عید مبعث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ادامه طرح مواسات و کمک مومنانه در دستور کار سپاه قرار گرفت. وی در ادامه بیان کرد: با کمک خیران بندرانزلی ۲۴۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد که با این مبلغ، ۳۰ تن از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی با بیان اینکه بازگشت مجدد زندانی به زندان همواره یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان امر بوده است، تاکید کرد: عدم پذیرش زندانیان از سوی کارفرمایان به دلیل داشتن سو پیشینه کیفری از دلایل بازگشت زندانیان به سمت کار خلاف است. امروز زندانیان پس از آزادی با مشارکت شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی وارد عرصه کار و اشتغال شده و زندگی دوباره خود را به  دست آورند.

سرهنگ “صفاتی” با اشاره به اینکه انجام کمک‌های مومنانه و طرح مواسات همچنان ادامه دارد، افزود: در چند روز گذشته ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته چهار میلیون ریال شامل مرغ، حبوبات، ماکارونی، روغن و سایر ملزومات به خانواده‌های زندانیان اهدا شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه